BRANDSTYLING PROGRAM

szeretnél szintet lépni az ügyfélszerzésben és folyamatosan növelni a bevételeidet?

A nagymamám mindig azt mondta, egy férfit megszerezni könnyű, de megtartani nehéz. Nos, a vállalkozók és az ügyfelek kapcsolata éppen fordítva működik. Egy új vevőt megszerezni egyre nehezebb, de ha már elégedetté tetted a termékeiddel, vagy a szolgáltatásaiddal és ezzel elkötelezetté válik a branded iránt, akkor megtartani már sokkal könnyebb lesz.

Mégis hogyan tudod meggyőzni a potenciális vásárlóidat, hogy téged válasszanak?

Van egy rossz és egy jó hírem!

  • A rossz hír, hogy az érdeklődők figyelmének felkeltésére néhány másodperc áll rendelkezésedre.
  • A jó hírem, hogy tudok neked segíteni abban, hogy ezt a pár másodpercet pozitív, hívogató tartalommal töltsd meg.

Ha nem tudod, hogyan...

  1. ... hogyan állíthatnád a saját személyiséged és megjelenésed a vállalkozásod szolgálatába,
  2. ... hogyan különböztesd meg magad a versenytársaidtól,
  3. ... hogyan hívd fel a vevők figyelmét a vállalkozásodra,
  4. ... hogyan ragadd meg szavak nélkül a vállalkozásod lényegét,
akkor, nem kell tovább kutakodnod, mert itt vagyok én, hogy segítsek!
 

RAGADD MEG A PILLANATOT!

 Vállalkozásoddal első ízben leggyakrabban az online térben találkoznak az érdeklődők. Ezeken a felületeken próbálnak tájékozódni, információkat gyűjteni a termékeidről, a szolgáltatásaidról és rólad, vagyis a vállalkozásodról. Mégis gyakori jelenség, hogy a honlap látogatója néhány másodperc után elhagyja a weboldalt, vagyis azelőtt, hogy bármit elolvasott volna. Vajon miért van ez?

A válasz egyszerű: az első benyomás, amit a honlapod vizuális elemei jelentenek, nagyon erős hatást gyakorol a nézelődőre. Ha nem tetszik neki, amit lát, nincs harmónia az oldaladon, nem vonzó számára a színvilág, túl sok és rendszerezetlen a szöveg, nem relevánsak a fotók és az egyéb vizuális elemek, akkor villámgyorsan távozik.

Ha te magad vagy a brand, azaz személyesen te tartod a kapcsolatot az ügyfeleiddel, akkor a saját megjelenésed is a brand része, így ennek is harmóniában kell lennie a brand többi vizuális elemével, azaz annak színeivel és a stílusával.

A brandstyling program célja éppen az, hogy a komplex stílustanácsadást és a brandstyling tanácsadást egységben kezeljük és így egy igazán vevőcsalogató vizuális élményt nyújtsunk a potenciális vásárlóidnak a weboldaladon, a social médiában és a személyes eladás helyén egyaránt.
 

Ismerkedj meg a brandstyling programmal!

A brandstyling program nem egy átlagos tanácsadás, a program átfogó megoldást kínál az énmárkád kialakítására, vagy javítására. Ezzel a hiánypótló szolgáltatással segítek neked, hogy a vállalkozásod arculata és a személyes branded egyensúlyba kerüljenek és ezáltal tökéletesen megkülönböztethető, egyedi résztvevő lehetsz a piacodon. Emellett növelheted a vállalkozásod hitelességét, megalapozhatod a bizalmat az ügyfelekben, elköteleződésre ösztönözheted őket. A személyes stílusod kialakításával te magad is kiegyensúlyozottabb leszel és magabiztosabban képviselheted a vállalkozásodat.

Kinek ajánlom a brandstyling programot?

Ha magad vagy a céged, vállalkozásod arca, személyesen szolgáltatsz vagy értékesíted a termékeidet és számodra kiemelten fontos a megjelenésed és a céged arculatának harmóniája, akkor te vagy az ideális résztvevő a programomban!
 

Hogyan zajlik?

Személyes stílusodnak és a cégarculatodnak a harmonizálása nélkülözhetetlen a vállalkozás hitelessége és beazonosíthatósága szempontjából. Első lépésként ezért az egyéni stílusodat, az egyéni preferenciáidat és azokat a jellemzőket keressük meg, amelyek kifejezik a személyiségét. Olyan kérdésekre kapsz választ, mint például:
  • Milyen színek illenek hozzád?
  • Milyen színkombinációk, színhangulatok emelik ki legjobban a személyiségedet?
  • Milyen szabásvonalak illenek a testalkatodhoz?
  • Milyen a számodra ideális, önazonos öltözködési stílus?
  • Összhangban van-e mindez a vállalkozói tevékenységeddel?
Ezután a cégarculatot is áttekintjük, (vagy, ha még csak most alakul a vállalkozásod, akkor átbeszéljük a lehetőségeket), beleértve a vállalkozás logóját, színeit, betűtípusát, általános megjelenését és átgondoljuk, hogy vajon a személyes stílusod mely elemei illeszthetők be könnyen a cégarculatba. Fontos, hogy ezek az elemek a vállalkozás által képviselt értékekre is utaljanak.
Hogyan zajlik?
 
  • Feltérképezzük a vállalkozásodat, vagy annak terveit
Egy induló, de a már működő vállalkozás esetében is az egyik legfontosabb feladat a célcsoport pontos meghatározása, vagyis, hogy kinek szánod a termékeidet, szolgáltatásaidat és kiket szeretnél megszólítani. Ez a brandstyling szempontjából is nagyon fontos, meghatározhatja a színválasztást, a design elemek kiválasztását és a hangvételt is.
 
  • Megfogalmazzuk a vállalkozásod "személyiségét" 
Minden vállalkozásnak szüksége van jövőképre, valamiféle küldetésre, amit a tevékenységével szolgálni kíván. Fontos továbbá, hogy értékeket is meghatározzon, amelyeket követ, amelyek fontosak számára. Ezekből következnek azután a verbális és vizuális üzenetei és ezt használjuk a brandstylingban is.

Átgondoljuk, hogy a személyes stílusod mely elemei illeszthetők be könnyen a cégarculatba. Fontos, hogy ezek az elemek a vállalkozás által képviselt értékekre is utaljanak.

A jó brandstyling alapja, hogy tisztában legyünk a vállalkozásod legfontosabb kérdéseivel. Ezekről fogunk beszélgetni. Olyan kérdéseket taglalunk majd, mind például:
  • Cégnév, brand név:
  • Mi a brand célja, missziója?
  • Mi az, ami a brand-et megkülönbözteti a többi hasonlótól?
  • Milyen erősségei, értékei vannak/lesznek a brand-nek?
  • Mi a brand célközönsége ( nem, kor, iskolai végzettség, vágyaik, problémáik, amelyre a brand megoldást adhat). Miért fogják ezt a brand-et választani?
  • Kik a konkurensek? Erősségek, gyengeségek? Miben van versenyelőnyük? Miben lehet őket megelőzni, vagy különbözni tőlük?
  • Milyen csatornákon fogja a brand elérni a célcsoportját?
  • Ha a brand-et egy híres emberrel azonosítanánk, akkor ki lenne az?
Mindezek ismeretében már magabiztosan ki tudjuk választani a szükséges vizuális elemeket, azaz a színeket, formákat, tipográfiai elemeket, díszítőelemeket.
Elkészítek számodra egy javaslatot a branded arculatára vonatkozóan

A brandstyling program utolsó etapjában javaslatot teszek a személyes stílusodra vonatkozóan, (a színek, fazonok, stíluselemek, sminkelés, valamint a hajviselet) és elmondom, hogy ezeket a stíluselemeket hogyan lehet harmóniába hozni a vállalkozásod arculatával. Készítek számodra egy hangulati táblát, egy un. mood boardota, melyen összefoglalom  a legfontosabb design elemeket (logó, színek, minták, tipográfia stb), amelyeket aztán felhasználhatsz a weboldaladon, a social média felületeken, vagy például a brossurákon, névjegykártyákon, levélpapíron, esetleg csomagoláson is.

Amennyiben a brandstyling gyakorlati megvalósításában (logó tervezés, kisarculati elemek elkészítése, webdesign és social design, weboldal készítés...) is szeretnél segítséget kérni, egyéni kedvezményeket kapsz és folytatjuk a közös munkát.

A program* ára: 160.000 Ft.

* tartalma: 4+4+1 óra személyes konzultáció. Ehhez a csomaghoz bónuszként ingyen biztosítom a színkártyát, amely a vásárlások alkalmával segíti a színtípusnak megfelelő színek kiválasztását.
** ha már jártál nálam szín- és stílustanácsadáson, akkor az első találkozó csak 1 órás lesz és kedvezményt kapsz:
Ha színtanácsadáson jártál nálam, akkor a fizetendő összeg: 120.000 Ft
Ha szín- és stílus, vagy komplex tanácsadáson jártál nálam, akkor a fizetendő összeg: 100.000 Ft

Nem tudsz dönteni? Egyedi kérésed van? 

Bónuszok, amelyek a program után várnak rád

emlek

Emlékeztető füzet

Az emlékeztető füzetben, képekkel és illusztrációkkal fűszerezve, összefoglalom mindazt, amit a színtanácsadáson láttál, hallottál. Ennek az emlékeztetőnek a későbbiekben is jó hasznát veszed majd, ha fel akarod frissíteni a tanácsadáson tanultakat.
szinkartya

Ajándék színkártya

Ha ezt a programot választod, az általam tervezett, 7.000 Ft értékű színkártyát ajándékba kapod. A színtípusodnak megfelelő színkártya remek segítség a ruha és sminktermékek vásárlásakor, de segít a színeid kombinálásában is.
telefon

Ingyenes email-es, vagy telefonos konzultáció

Ha a színtanácsadás után bármikor kérdésed van, elbizonytalanodsz, szeretnél tanácsot kérni egy konkrét kérdésben, számodra keress bátran telefonon, vagy email-en! A konzultáció számodra ingyenes.
vasarlas

Gardróbrendezés, közös vásárlás kedvezménnyel

Ha szeretnéd, hogy ruhatáradat is átnézzem, vagy a vásárlások során van szükséged segítségre, egyedi árszabással, kedvezményesen vehet igénybe ezeket a szolgáltatásaimat.
studio

Enteriőr tanácsadás kedvezménnyel

Ha üzleted, vagy irodád kialakításában is szükséged lenne segítségre, szívesen segítek annak megtervezésében is. A színeknek , anyagoknak és formáknak üzenetet hordoznak.
ws

VIP programok

Ha már jártál nálam, meghívást kapsz haladó workshopjaimra, tematikus rendezvényeimre, amelyeken a benneteket érdeklő speciális témákat járunk körbe, közösen, szakértő vendégekkel.
stylist class=

Tetszik a program? Akkor ne habozz tovább! Ígérem, hogy életre szóló élményben lesz részed! Én már nagyon várom, hogy megismerjelek és együtt megtaláljuk számodra a legjobb megoldásokat! Várlak szeretettel!

Igen, döntöttem!

FIGYELEM! Ha látni szeretnéd a szabad időpontokat, választhatod a fenti menüben ↑ található ONLINE IDŐPONTFOGLALÁST is.

A csillaggal (*) jelölt mezők kitöltése kötelező!

Gyakori kérdések

Hogyan tudok fizetni?

A tanácsadások végén készpénzben, vagy azonnali átutalással tudsz fizetni, de átutalással a tanácsadást megelőzően is kifizetheted a szolgáltatások ellenértékét.

Gondolj bele, hogy hányféle testalkatra, hányféle méretre, hányféle stílusra kellene ruhát felhalmoznom ahhoz, hogy mindenkinek személyre szabott szetteket tudjak mutatni? Nem szeretem a félmegoldásokat, ezért azt javaslom, hogy egy közös vásárlás, vagy nézelődés során válogassunk a testalkatodnak, a színeidnek és a stílusodnak egyaránt megfelelő ruhadarabokat!

Természetesen szívesen megnézem rajtad a kedvenc ruhadarabjaidat, vagy azokat, amelyekben bizonytalan vagy. Ha Budapesten laksz, gardróbrendezést is igénybe vehetsz, amelynek során az összes ruhadarabodat átnézhetjük.

Nem csupán a felszedett kilók nehezítik a helyzetünket, de gyakran nem is egyenletesen oszlik el a testünkön a fölösleg, ami a testünk arányainak megváltozását eredményezheti. A tanácsadáson megbeszéljük, hogy az aktuális testformádból hogyan lehet kihozni a legtöbbet, de arról is szót ejtünk, hogy a remélt fogyás után hogyan kell szabásvonalakat választanod.

Kényelmes ruhában gyere. Érdemes olyan ruhában jönnöd, amiben jól látszik a tested vonala, de lehetőség van arra is, hogy átöltözz.

Igen, szívesen látom a megfigyelőként veled érkezőt. Elhozhatod magaddal a kisbabádat, vagy a kicsit nagyobb gyerekeket is, ha nincs kire hagyni.

Az elhangzottakról, látottakról részletes emlékeztető füzetet (pdf) készítek számodra, így jegyzetelésre nincs szükség.