BRANDSTYLING PROGRAM

szeretnél szintet lépni az ügyfélszerzésben és folyamatosan növelni a bevételeidet?

A nagymamám mindig azt mondta, egy férfit megszerezni könnyű, de megtartani nehéz. Nos, a vállalkozók és az ügyfelek kapcsolata éppen fordítva működik. Egy új vevőt megszerezni egyre nehezebb, de ha már elégedetté tetted a termékeiddel, vagy a szolgáltatásaiddal és ezzel elkötelezetté válik a branded iránt, akkor megtartani már sokkal könnyebb lesz.

Mégis hogyan tudod meggyőzni a potenciális vásárlóidat, hogy téged válasszanak?

Van egy rossz és egy jó hírem!

  • A rossz hír, hogy az érdeklődők figyelmének felkeltésére néhány másodperc áll rendelkezésedre.
  • A jó hírem, hogy tudok neked segíteni abban, hogy ezt a pár másodpercet pozitív, hívogató tartalommal töltsd meg.

Ha nem tudod, hogyan...

  1. ... hogyan állíthatnád a saját személyiséged és megjelenésed a vállalkozásod szolgálatába,
  2. ... hogyan különböztesd meg magad a versenytársaidtól,
  3. ... hogyan hívd fel a vevők figyelmét a vállalkozásodra,
  4. ... hogyan ragadd meg szavak nélkül a vállalkozásod lényegét,
akkor, nem kell tovább kutakodnod, mert itt vagyok én, hogy segítsek!
 

RAGADD MEG A PILLANATOT!

 Vállalkozásoddal első ízben leggyakrabban az online térben találkoznak az érdeklődők. Ezeken a felületeken próbálnak tájékozódni, információkat gyűjteni a termékeidről, a szolgáltatásaidról és rólad, vagyis a vállalkozásodról. Mégis gyakori jelenség, hogy a honlap látogatója néhány másodperc után elhagyja a weboldalt, vagyis azelőtt, hogy bármit elolvasott volna. Vajon miért van ez?

A válasz egyszerű: az első benyomás, amit a honlapod vizuális elemei jelentenek, nagyon erős hatást gyakorol a nézelődőre. Ha nem tetszik neki, amit lát, nincs harmónia az oldaladon, nem vonzó számára a színvilág, túl sok és rendszerezetlen a szöveg, nem relevánsak a fotók és az egyéb vizuális elemek, akkor villámgyorsan távozik.

Ha te magad vagy a brand, azaz személyesen te tartod a kapcsolatot az ügyfeleiddel, akkor a saját megjelenésed is a brand része, így ennek is harmóniában kell lennie a brand többi vizuális elemével, azaz annak színeivel és a stílusával.

A brandstyling program célja éppen az, hogy a komplex stílustanácsadást és a brandstyling tanácsadást egységben kezeljük és így egy igazán vevőcsalogató vizuális élményt nyújtsunk a potenciális vásárlóidnak a weboldaladon, a social médiában és a személyes eladás helyén egyaránt.
 

Ismerkedj meg a brandstyling programmal!

A brandstyling program nem egy átlagos tanácsadás, a program átfogó megoldást kínál az énmárkád kialakítására, vagy javítására. Ezzel a hiánypótló szolgáltatással segítek neked, hogy a vállalkozásod arculata és a személyes branded egyensúlyba kerüljenek és ezáltal tökéletesen megkülönböztethető, egyedi résztvevő lehetsz a piacodon. Emellett növelheted a vállalkozásod hitelességét, megalapozhatod a bizalmat az ügyfelekben, elköteleződésre ösztönözheted őket. A személyes stílusod kialakításával te magad is kiegyensúlyozottabb leszel és magabiztosabban képviselheted a vállalkozásodat.

Kinek ajánlom a brandstyling programot?

Ha magad vagy a céged, vállalkozásod arca, személyesen szolgáltatsz vagy értékesíted a termékeidet és számodra kiemelten fontos a megjelenésed és a céged arculatának harmóniája, akkor te vagy az ideális résztvevő a programomban!
 

Hogyan zajlik?

Személyes stílusodnak és a cégarculatodnak a harmonizálása nélkülözhetetlen a vállalkozás hitelessége és beazonosíthatósága szempontjából. Első lépésként ezért az egyéni stílusodat, az egyéni preferenciáidat és azokat a jellemzőket keressük meg, amelyek kifejezik a személyiségét. Olyan kérdésekre kapsz választ, mint például:
  • Milyen színek illenek hozzád?
  • Milyen színkombinációk, színhangulatok emelik ki legjobban a személyiségedet?
  • Milyen szabásvonalak illenek a testalkatodhoz?
  • Milyen a számodra ideális, önazonos öltözködési stílus?
  • Összhangban van-e mindez a vállalkozói tevékenységeddel?
Ezután a cégarculatot is áttekintjük, (vagy, ha még csak most alakul a vállalkozásod, akkor átbeszéljük a lehetőségeket), beleértve a vállalkozás logóját, színeit, betűtípusát, általános megjelenését és átgondoljuk, hogy vajon a személyes stílusod mely elemei illeszthetők be könnyen a cégarculatba. Fontos, hogy ezek az elemek a vállalkozás által képviselt értékekre is utaljanak.
Hogyan zajlik?
 
  • Feltérképezzük a vállalkozásodat, vagy annak terveit
Egy induló, de a már működő vállalkozás esetében is az egyik legfontosabb feladat a célcsoport pontos meghatározása, vagyis, hogy kinek szánod a termékeidet, szolgáltatásaidat és kiket szeretnél megszólítani. Ez a brandstyling szempontjából is nagyon fontos, meghatározhatja a színválasztást, a design elemek kiválasztását és a hangvételt is.
 
  • Megfogalmazzuk a vállalkozásod "személyiségét" 
Minden vállalkozásnak szüksége van jövőképre, valamiféle küldetésre, amit a tevékenységével szolgálni kíván. Fontos továbbá, hogy értékeket is meghatározzon, amelyeket követ, amelyek fontosak számára. Ezekből következnek azután a verbális és vizuális üzenetei és ezt használjuk a brandstylingban is.

Átgondoljuk, hogy a személyes stílusod mely elemei illeszthetők be könnyen a cégarculatba. Fontos, hogy ezek az elemek a vállalkozás által képviselt értékekre is utaljanak.

A jó brandstyling alapja, hogy tisztában legyünk a vállalkozásod legfontosabb kérdéseivel. Ezekről fogunk beszélgetni. Olyan kérdéseket taglalunk majd, mind például:
  • Cégnév, brand név:
  • Mi a brand célja, missziója?
  • Mi az, ami a brand-et megkülönbözteti a többi hasonlótól?
  • Milyen erősségei, értékei vannak/lesznek a brand-nek?
  • Mi a brand célközönsége ( nem, kor, iskolai végzettség, vágyaik, problémáik, amelyre a brand megoldást adhat). Miért fogják ezt a brand-et választani?
  • Kik a konkurensek? Erősségek, gyengeségek? Miben van versenyelőnyük? Miben lehet őket megelőzni, vagy különbözni tőlük?
  • Milyen csatornákon fogja a brand elérni a célcsoportját?
  • Ha a brand-et egy híres emberrel azonosítanánk, akkor ki lenne az?
Mindezek ismeretében már magabiztosan ki tudjuk választani a szükséges vizuális elemeket, azaz a színeket, formákat, tipográfiai elemeket, díszítőelemeket.
Elkészítek számodra egy javaslatot a branded arculatára vonatkozóan

A brandstyling program utolsó etapjában javaslatot teszek a személyes stílusodra vonatkozóan, (a színek, fazonok, stíluselemek, sminkelés, valamint a hajviselet) és elmondom, hogy ezeket a stíluselemeket hogyan lehet harmóniába hozni a vállalkozásod arculatával. Készítek számodra egy hangulati táblát, egy un. mood boardota, melyen összefoglalom  a legfontosabb design elemeket (logó, színek, minták, tipográfia stb), amelyeket aztán felhasználhatsz a weboldaladon, a social média felületeken, vagy például a brossurákon, névjegykártyákon, levélpapíron, esetleg csomagoláson is.

Amennyiben a brandstyling gyakorlati megvalósításában (logó tervezés, kisarculati elemek elkészítése, webdesign és social design, weboldal készítés...) is szeretnél segítséget kérni, egyéni kedvezményeket kapsz és folytatjuk a közös munkát.

A program* ára: 160.000 Ft.

* tartalma: 4+4+1 óra személyes konzultáció. Ehhez a csomaghoz bónuszként ingyen biztosítom a színkártyát, amely a vásárlások alkalmával segíti a színtípusnak megfelelő színek kiválasztását.
** ha már jártál nálam szín- és stílustanácsadáson, akkor az első találkozó csak 1 órás lesz és kedvezményt kapsz:
Ha színtanácsadáson jártál nálam, akkor a fizetendő összeg: 120.000 Ft
Ha szín- és stílus, vagy komplex tanácsadáson jártál nálam, akkor a fizetendő összeg: 100.000 Ft

Nem tudsz dönteni? Egyedi kérésed van? 

Bónuszok, amelyek a program után várnak rád

emlek

Emlékeztető füzet

Az emlékeztető füzetben, képekkel és illusztrációkkal fűszerezve, összefoglalom mindazt, amit a színtanácsadáson láttál, hallottál. Ennek az emlékeztetőnek a későbbiekben is jó hasznát veszed majd, ha fel akarod frissíteni a tanácsadáson tanultakat.
szinkartya

Ajándék színkártya

Ha ezt a programot választod, az általam tervezett, 7.000 Ft értékű színkártyát ajándékba kapod. A színtípusodnak megfelelő színkártya remek segítség a ruha és sminktermékek vásárlásakor, de segít a színeid kombinálásában is.
keszler agnes

Ingyenes email-es, vagy telefonos konzultáció

Ha a színtanácsadás után bármikor kérdésed van, elbizonytalanodsz, szeretnél tanácsot kérni egy konkrét kérdésben, számodra keress bátran telefonon, vagy email-en! A konzultáció számodra ingyenes.
keszler agnes stylist

Gardróbrendezés, közös vásárlás kedvezménnyel

Ha szeretnéd, hogy ruhatáradat is átnézzem, vagy a vásárlások során van szükséged segítségre, egyedi árszabással, kedvezményesen vehet igénybe ezeket a szolgáltatásaimat.
studio

Enteriőr tanácsadás kedvezménnyel

Ha üzleted, vagy irodád kialakításában is szükséged lenne segítségre, szívesen segítek annak megtervezésében is. A színeknek , anyagoknak és formáknak üzenetet hordoznak.
ws

VIP programok

Ha már jártál nálam, meghívást kapsz haladó workshopjaimra, tematikus rendezvényeimre, amelyeken a benneteket érdeklő speciális témákat járunk körbe, közösen, szakértő vendégekkel.
keszler agnes stilustanacsado stylist png

Tetszik a program? Akkor ne habozz tovább! Ígérem, hogy életre szóló élményben lesz részed! Én már nagyon várom, hogy megismerjelek és együtt megtaláljuk számodra a legjobb megoldásokat! Várlak szeretettel!

Igen, döntöttem!

FIGYELEM! Ha látni szeretnéd a szabad időpontokat, választhatod a fenti menüben ↑ található ONLINE IDŐPONTFOGLALÁST is.

A csillaggal (*) jelölt mezők kitöltése kötelező!

Gyakori kérdések

Hogyan tudok fizetni?

A tanácsadások végén készpénzben, vagy azonnali átutalással tudsz fizetni, de átutalással a tanácsadást megelőzően is kifizetheted a szolgáltatások ellenértékét.

A stúdióban van egy alapruhatár, amelyen szemléltetni tudom a szabásvonalakat, stílusokat. Ha kedved tartja, és jó a méret, bármelyiket fel is próbálhatod.

Azonban nem tudok mindenkinek személyre szabott szetteket mutatni. Gondolj bele, hogy hányféle testalkatra, hányféle méretre, hányféle stílusra kellene ruhát felhalmoznom ahhoz, hogy mindenkinek egyedi igényekre szabott szetteket tudjak mutatni! Nem szeretem a félmegoldásokat, ezért azt javaslom, hogy egy közös vásárlás, vagy nézelődés során válogassunk a testalkatodnak, a színeidnek és a stílusodnak egyaránt megfelelő ruhadarabokat!

Természetesen szívesen megnézem rajtad a kedvenc ruhadarabjaidat, vagy azokat, amelyekben bizonytalan vagy. Ha Budapesten laksz, gardróbrendezést is igénybe vehetsz, amelynek során az összes ruhadarabodat átnézhetjük.

Nem csupán a felszedett kilók nehezítik a helyzetünket, de gyakran nem is egyenletesen oszlik el a testünkön a fölösleg, ami a testünk arányainak megváltozását eredményezheti. A tanácsadáson megbeszéljük, hogy az aktuális testformádból hogyan lehet kihozni a legtöbbet, de arról is szót ejtünk, hogy a remélt fogyás után hogyan kell szabásvonalakat választanod.

Kényelmes ruhában gyere. Érdemes olyan ruhában jönnöd, amiben jól látszik a tested vonala, de lehetőség van arra is, hogy átöltözz.

Igen, szívesen látom a megfigyelőként veled érkezőt. Elhozhatod magaddal a kisbabádat, vagy a kicsit nagyobb gyerekeket is, ha nincs kire hagyni.

Az elhangzottakról, látottakról részletes emlékeztető füzetet (pdf) készítek számodra, így jegyzetelésre nincs szükség.